Ми допомагаємо Україні!
Відсотки від прибутку ми перераховуємо на потреби ЗСУ та тероборони
+38(063)2438525
+38(095)8852101
+38(097)0628003 Замовити дзвінок

Порядок поновлення актових записів цивільного стану

Перш за все давайте роз'яснимо деякі терміни та відомості.
Держреєстрація актів цивільного стану виконується внесенням актових записів цивільного стану.

Актовий запис представляє собою документ з відділу держреєстрації, де зазначена персональна інформація про громадянина. Такий документ є підтвердженням виконання держреєстрації акту цивільного стану. Спростування фактів зазначених у документі можливе тільки через суд.

Ваша персональна інформація з реєстру може бути передана до органів виконавчої влади, для ведення статистики.

Вид послуги Термін оформлення Ціна  
Поновлення актових записів За запитом За запитом Замовити

Причини та порядок для подачі заяви

Вашу заяву для поновлення актового запису можуть прийняти на підставі виписки з Держреєстру актів цивільного стану осіб для випадку відсутності такого запису про особу. У випадку, коли книги держреєстрації актів вже знаходяться в державному архіві, причиною для розгляду заяви про поновлення стане довідка з архіву про відсутність запису.

Значно ускладнює положення справ ситуація з тимчасово окупованими територіями. Громадяни з таких територій не мають можливості доступу до реєстрів для отримання підтверджуючих документів про народження, одруження, розлучення, зміни прізвища і таке інше.

Саме для таких ситуації законодавством України передбачена процедура поновлення актових записів цивільного стану.
Крім того, періодично для громадян постає питання внесення змін до актів цивільного стану за різних причин, наприклад:

  • усиновлення;
  • відмова від усиновлення;
  • підтвердження родинних зв’язків (батьківства, материнства);
  • внесення інших змін та доповнень.

Для поновлення вам треба звернутись з певною заявою до відділу держреєстрації за місцем проживання. Громадяни ОРДЛО або тимчасово переміщені особи мають право подати заяву до будь якого відділу за межами цієї території.

Громадяни інших країн, особи без громадянства або громадяни України, які проживають за кордоном, відправляють заяву до консульства України або дипломатичного представництва.

Які документи треба підготувати для процедури поновлення

Якщо у вас є підстава для поновлення, про яку ми згадували на початку статті, то ви складаєте заяву, разом з якою додаєте:

  • довідку з архіву, якщо інформація про держреєстрацію вже передана до архівного закладу;
  • папери, що підтверджують інформацію, яка має бути поновлена;
  • свідоцтва про держреєстрацію (наприклад, про народження, одруження, розлучення і т.і.);
  • додаткові документи, які можуть вплинути на винесення рішення.

Послугу поновлення при одруженні, розлученні, смерті, зміні прізвища ви зможете отримати тільки за умови наявності документів, які підтвердять факт існування запису в органах держреєстрації актів в минулому або за судовим рішенням.

Лишились питання?
Зв`яжіться з нами

Якщо Ви не впевнені, яка процедура Вам потрібна – зателефонуйте або напишіть нам і наш менеджер Вас проконсультує!

+38(063)2438525
+38(095)8852101
+38(097)0628003

E-mail: buro.ntidea@gmail.com


Бажаєте поділитись думкою?

поделиться мнением

Надіслати відгук

Форма зворотнього зв`язку






Переваги роботи з нами

Онлайн замовлення і оплата Терміновий переклад 53 мови
Онлайн замовлення і оплата Терміновий переклад 53 мови
Якісний сервіс Доставка по всьому світу Більше 17 років досвіду
Якісний сервіс Доставка по всьому світу Більше 17 років досвіду
Відгуки клієнтів
Переглянути всі відгуки
Вітаємо!
Як ми можемо вам допомогти? Просто надішліть нам повідомлення зараз, щоб отримати допомогу.
Оберіть месенджер:
Надіслати