Внесення змін до актового запису цивільного стану
Для отримання послуги внесення змін треба звернутись до відділу держ.реєстрації таких актів. На час воєнного положення всі відділи працюють за звичайним графіком, окрім тих, де надання послуг неможливе через проведення бойових дій.
Вид послуги | Термін оформлення | Ціна | |
Внесення змін до актового запису | За запитом | За запитом | Замовити |
Надання послуги передбачено для таких категорії:
- громадян, дані про яких занесені у відділи державної реєстрації;
- батько або мати дитини;
- офіційних опікунів дітей;
- осіб, які опікуються недієздатними;
- громадян, які вступили в право спадщини;
- офіційних вповноважених з закладів опіки, яким дозволено представляти інтереси неповнолітніх.
Майте на увазі, що зміни до актів заборонені для представників осіб, які діють на підставі довіреності засвідченій у нотаріуса, за виключенням ситуацій, що перелічені в ч.3 статті №126 «Сімейного кодексу України».
Де надається послуга
Для отримання послуги внесення змін вам необхідно звернутись з заявою до відділу держ.реєстрації в межах місця вашого перебування. Виключенням є зміна прізвища – у цьому випадку звернення має бути до відділу, де зберігається 1-й примірник актового запису про одруження, але якщо мова не йдеться про ситуації коли запис про шлюб виконано дип.представництвом або консульством України.
Особи з територій ОРДЛО або переселенці мають право подати заяву в будь який відділ на власний розсуд.
Скільки коштує послуга
Отримання свідоцтва про внесення змін є платною послугою. Ви маєте сплатити держмито в сумі 34 копійки – це 0.02 від НМДГ (неоподаткований мінімум доходів громадян), який складає на сьогодні 17 грн. у відповідності до пп. «Д», п.5, статті №3 «Про держмито».
Послуга отримання свідоцтва може бути надана безкоштовно у випадку, коли причиною змін є помилки, допущені ще при реєстрації.
Які документи необхідно підготувати
Для отримання свідоцтва вам потрібно подати наступні документи:
- написати заяву;
- поточне свідоцтво, де присутні неточності, що потребують зміни;
- супутні документи, які можуть вплинути на розгляд заяви.
Заяву треба заповнювати дуже уважно та розбірливо, надайте максимально розгорнуту інформацію в усіх полях.
Якщо ваші папери на іноземній мові, їх потрібно додатково перекласти українською та засвідчити. Переклад подається разом з оригіналом.
Для прискорення надання процедури та уникнення черг ви можете подати документи на розгляд онлайн.
Термін винесення рішення
Після розгляду наданих документів та результатів перевірки відділ реєстрації, дип.представництво або консульство України надає висновок з обґрунтуванням про внесені зміни або про відхилення вашого запиту. У випадку відхилення вказуються причини такого рішення і варіанти оскарження через суд.
З дня звернення виділяється тримісячний термін на розгляд вашої заяви, проте цей строк може бути пролонгований при настанні вагомих причин, але максимум на 90 календарних днів.
Звернення до суду у випадку відмови
Позов розглядатиметься як адміністративне правопорушення і заява подається до Окружного адмін.суду за місцем реєстрації або місцем вашого проживання. Якщо ви не маєте певного місця реєстрації або проживання, тоді ваша заява буде розглядатись в судовому порядку за місцем реєстрації відповідача. Вартість подачі заяви до суду складає 0,4 від прожиткового мінімуму в Україні. Станом на січень 2023 року прожитковий мінімум становить 2589 грн/міс., а отже вартість подання заяви складе 1035,60 грн.
Зв`яжіться з нами
Якщо Ви не впевнені, яка процедура Вам потрібна – зателефонуйте або напишіть нам і наш менеджер Вас проконсультує!
+38(063)2438525
+38(095)8852101
+38(097)0628003
E-mail: buro.ntidea@gmail.com
Бажаєте поділитись думкою?
Надіслати відгук